Påskhelgen...


...lider mot sitt slut.
Vi har varit i stugan och hos mor och far.
Eftersom mor hade fyllt år när vi kom dit så hade hon gjort en tårta men garneringen
fixade vi när vi kom dit. Vi försökte oss på att göra marsipankycklingar men vette sjutton
om det inte blev mer likt badankor. Men den blev god i alla fall.
Vädret kan vi inte klaga på, solen har lyst men det har blåst lite kalla vindar till och från.
Och kan ni tänka Er, jag har åkt skidor. Minns inte ens när jag har gjort det sist men min kära dotter
lurade med mig i skidspåren och det var faktiskt ganska roligt.
Jag gjorde bara en vurpa.
Men vilken träningsvärk jag har nu, voj voj.
Igår kom vi i alla fall tillbaks hem för gubben skulle jobba idag.
Idag blev det biltvätt, dum årstid för tvätt men den håller väl sig ren ett tag och
därefter tog vi en promenad. Fint väder även idag men blåsigt.
Nu ska jag få liv i ungen som har tagit en tupplur för hon ska ha ljusa slingor i håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0