Tänk att jag...


...lyckades hitta fram till Emmas skola, inte illa och utan GPS fast hon hade gett mig en
väldigt bra vägbeskrivning.
Bilden visar utsikten när man kommer ut från hennes kurslokal där syns Statshuset längst bort.
Men jag höll på att få lite bråttom för att vara där när hon slutade bara för att det råkade
dyka upp en garnaffär efter vägen. Och givetvis var jag tvungen att gå in för att inventera den.
När hon slutat begav vi oss in mot stan och där vandrade vi några timmar och bland annat passerade
vi Kungsträdgården där det såg ut så här

Massor av människor och träden blommade för fullt.
Annat mot för vad det verkade vara på hemmaplan, hörde att det snöade där.
Än en gång börjar jag fundera om man inte bor på fel ställe, inte för att jag vet om
jag skulle klara av att bo i Stockholm med alla dessa människor.
Det är massor av människor överallt, vart kommer alla ifrån?
Nå nu är det i alla fall snart dags för oss att bege oss in till stan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0