Ytterligare två dagar...

...har gått här i Stockholm och dom går med rasande fart och i ett rasande tempo.
Nog är det lugnt där uppe i Norrland.
Igår rände vi på stan i flera timmar och mycket folk även denna dag men då var det ju lördag också.
Jag lyckades faktiskt hitta mig en jacka som inte ser ut som en träningsjacka och en scarf till den.

Denna dag började vi kl 7 med att utforska hur tvättstugan fungerar och tre timmar senare var tvätten tvättad, torkad och ihopvikt.
Efter det fick jag vara makeup modell och jag tror banne mig att jag blev tjugo år yngre efter den behandlingen.
Sen drog vi åter igen in till stan för att gå på bio, vi såg filmen "21 jump street" en action komedi som faktiskt
var rolig och det hände grejjer hela tiden så jag höll mig vaken hela filmen, inte illa.

Nu återstår då bara att få läpparna målade innan det blir lite tv och sedan sängen.
Varför måla läpparna innan jag ska sova ???
Jo, Emma ska lämna in veckans uppgift och där ska det bl.a. vara läppmålning som dom har lärt sig under veckan så då får hon måla mina och fotografera dom för att sen skicka in till läraren för bedömning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0