Då vart det....

...jul här i vårt hus.
Många har börjat julpynta för länge sedan men inte jag, det gör jag inte förrän till första advent.
Nu är det gjort, snabbstädning och gardinbyte igår och idag fick tomtar och ljusstakar komma fram.
Det är bara lite som fattas inomhus och sedan belysningen i "granen" på gården.
Jag hade tänkt sätta färdigt utebelysningen när det var lite mildare väder men, men så blev det inte så
då får jag väl göra det i kylan. Men det får bli imorgon.
Har även fått ihop en pippitröja storlek 8 år som var beställd i lite annorlunda färger och en mössa till min dotter.
Dockan fick sitta modell till mössan, lite stor åt dockan Lisa men hon klagade inte.
Härom kvällen var Emma ut med sin bil och när hon körde in den i garaget så var det massor med vackra
snöflingor på den. Försökte ta bilder på flingorna men det var inte det lättaste. Har nog inte rätt kamera
för det ändamålet. Men en liten flinga lyckades jag i alla fall fånga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0