Blev smått...


...överraskad av hur mycket jag för ovanligheten lyckats få gjort denna helg.
Ibland finns det lite extra energi så då är det bäst att ta tillvara på den.
Min helg har bestått av att göra en långpanna köttbullar, en långpanna med lasagne,
bakat två omgångar med tekakor, haft besök av en granne som behövde lite garn o det
har jag ju gott om, jag o dottern var en vända på stan, stickat färdigt sjalen på bilden,
stickat ett pannband och sen lite annan stickning, skottat lite snö, klippt håret på gubben,
dammsugat och skurat golven, renbäddat våra sängar, tvättat kläder och sedan avslutade
jag helgen med att vara och träffa mina juntavänninor.
En riktigt trevlig och givande helg med andra ord.
Oj, jag glömde, idag har vi gjort hemlagad pasta och det var gott men nog är det då
betydligt lättare att köpa pasta från affären. Men nu har vi i alla fall provat på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0