Det har blitt...

...blitt. Det är ju bara -15 grader ute nu.
Stor skillnad från förra helgen, skönt !
Och ljuset är på väg tillbaka, dagarna blir längre och längre.
Vi går med andra ord åt rätt håll.

Vad beträffar mina stickprojekt så är nog pippitröjan på väg över Atlanten till Amerika
och jag har stickat ett par tofsmössor efter det.
Men ikväll ska jag påbörja ett nyttt stickprojekt. Hade en liten hundkille på besök igår så
jag fick ta mått på honom för han vill ha en tröja.
Det är en fransk bulldog som är lite frusen så jag ska väl försöka få ihop något åt honom.
Återkommer med resultatet om det nu blir något.
Kanske blir det bara en tumme, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0