Det var några...


...år sedan jag har stickat en fuskpolo men nu har jag gjort det igen.
Men jag hittade en beskrivning som inte är riktigt som den traditionella fuskpolon
med en lapp fram och en bak.
Får väl se om beställaren vill ha denna eller om det är den vanliga som hon önskar.
I så fall snor jag ihop en sådan också.

Nästa projekt blir en sjal som jag fick för mig att jag måste sticka efter att ha sett
en beskrivning sen tänkte jag svänga ihop några semlor idag.
Det är fettisdag till veckan men vi kanske tar fettisdag ikväll istället.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Jättefin,du är verkligen duktig:)

2012-02-18 @ 09:48:24
Postat av: Annica

Tackar, tackar :)

2012-02-18 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0