Herre min...

...skapare vad snö det kom igår.
Trodde nästan att vi skulle bli insnöade, men det slutade komma så småningom.
Men jag fick mig ett ordentligt träningspass på ett par timmar innan den var väck.
Och det känns i armarna idag.
Fast idag har det varit strålande väder, typiskt när det är måndag och arbetsdag sen
blir det väl snöoväder lagomt till helgen igen.
Ja, ja det är ju ingenting vi kan råda över, tyvärr.
Hade jag kunnat det så hade det inge varit en snöflinga på backen.

Nu när jag har kommit på hur sjalen ska stickas så löper den på ganska bra och maskorna
ökar i fasansfullt tempo så jag undrar hur många maskor jag har på stickan på sista varvet.
Spännande !!
Men det är en stickning som inte hör ihop med tv tittande direkt så då får jag tillverka sockar
om det är något väldigt intressant som jag vill se.
Och ett par fick jag färdiga idag som finns till salu på www.stickannica.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0