Kan det vara...

...pensionärsvarning för min del eftersom jag hade gjort en långpanna köttbullar
och bakat ett gäng tekakor. Allt detta var färdigt klockan 10 i morse.
Jag ställde den frågan åt mina vänner på facebook och där rådde det verkligen delade
meningar om saken.
Det svar jag fick var bl.a ja, nej och att det finns äldre som sover betydligt längre än mig.
Ställde samma fråga till min mor som svarade att det absolut inte var pensionärsvarning
utan att det bara var sunt. Och är det inte så att mamma alltid har rätt så jag tror på henne.
Men om det blir likadant i morgon bitti eller någon annan helg det vet man aldrig.
Kanske det bara var en engångsföreteelse, stavas det så? Såg konstigt ut men ni förstår
säkert vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0