Fredag - lördag !


Vi fick hem kära dottern på snabbvisit över helgen.
Hon titta väl på väderprognosen och såg att det var bättre väder här uppe än i Stockholm.
Inte för att vi heller har haft något riktigt kanonväder men det har nog varit sämre neröver idag i alla fall.
Sent på kvällen var hon i alla fall hemma men vi hann i alla fall surra ett tag, hon hann vara
ut och kolla läget på hemmaplan.
Klockan ett på natten åkte vi upp på Dundret för att hon ville ta lite bilder och en snodde jag som ni ser.

Fredagskvällen gick också åt till att virka ett par babyskor.
Hittade en beskrivning och var givetvis tvungen att prova göra dom direkt även om jag
hade annan stickning på gång, typiskt mig.
Men nu är dom i alla fall färdiga, inte blev dom stora ca 9 cm fotlängd.

Idag har vi varit och ränt lite i affärerna men det går ju ganska fort eftersom dom inte
är så många. Sen blev det grillning och just som jag fått fin glöd i grillen så började det
regna. Men skit samma det finns ju paraply och när jag väl var färdig så upphörde regnet.
Nu ska jag parkera mig i soffan och fortsätta med stickningen som blev liggandes igår
när jag började med skorna.
Kanske får jag en makeup också ikväll, vem vet.
Hon ska träna lite på skrynklig hud så då är jag tydligen en bra kandidat.
Förstår inte med vilka ögon hon ser för jag ser då inga skrynklor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0