Jag är hopplös!!

Ja, det är jag, suck !!
Allt jag stickade igår har jag rivit upp idag bara för att jag aldrig lär mig att läsa
en stickbeskrivning ordentligt. Utan jag tänker, jahapp då har jag fattat och så stickar jag av
bara farten och sen blir det fel.
Men i fortsättningen ska jag läsa beskrivningarna ordentligt, tror jag.
Nå i alla fall så la jag stickningen åt sidan för en stund och gjorde en liten smörgåstårta
som jag ska bjuda imorgon åt gubbarna på jobbet.


Gubben hemma ska också få en liten tårta.


Men nu ska jag i alla fall parkera mig i soffan och sticka en gång till det jag stickade
igår och se om Sverige lyckas i denna fotbollsmatch.
Sen blir det sängen och ikväll får jag börja läsa på en ny bok och det ska bli
Åsa Larssons nya bok "Till offer åt Molok"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0