Midsommar !!

Hoppas alla får en riktigt skön midsommar med fint väder och god mat.
Här började midsommarafton med strålande solsken så vi fick igång gräsklipparen för första
gången i år och när jag nästan var färdig med klippningen kände jag några vattendroppar.
Och sen kom det givetvis en liten skur hoppas att det inte blir fler skurar idag så jag kan
grilla utan paraply.
Lite annorlunda midsommar i år för vi är hemma, jag kommer inte ens ihåg när det hänt sist.
Flickebarnet kom hem från Stockholm igår kväll och blir hemma till söndag eftermiddag
och gubben i huset jobbar hela helgen så därför blev det att vi är kvar hemma.
När jag gick där ute med gräsklipparen så upptäckte jag att jag har glömt att plantera
alla två plantor som jag köpte. Har placerat ut dom i blombänken men inte grävt ner dom så
det kanske är dags att göra det. Trodde kanske att dom far ner i jorden av sig själv men det
verkar inte gå till så. Och min mamma sa att alla blommor ska vara planterade till midsommarafton
så det är väl bäst att göra som hon säger.
Tror jag går och gör det på en gång så jag inte glömmer bort dom igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0