Nationaldagen!


Nationaldagen lider mot sitt slut och inte har det varit något uteväder, det har bara regnat.
Så vad gör man då, jo, jag åkte och jobbade några timmar.
Då kan jag vara ledig dom timmarna vid något bättre tillfälle när det behövs istället för att gå
hemma och inte göra någonting.
Fast nog hade kanske funnits något vettigt att göra hemma också men nu jobbade jag istället.
Fick i alla fall färdigt ett par yllesockar idag, lite annorlunda än dom jag normalt brukar sticka.
Det blev lite hålmönster i skaftet istället för vanlig resår.
Sådana har jag aldrig stickat förut så jag var tvungen att prova något nytt och dom var
riktigt roliga att sticka så det kanske blir ett par till. Jag har ju som sagt svårt att bara göra
en av varje.
Dessa är i alla fall till salu på www.stickannica.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0