Nytt alster igen!!


Den här gången en Can can scarf.
Fick bara sådan lust att sticka en när jag såg färgerna.
Till salu på www.stickannica.blogg.se
Om någon undrar om jag inte har något annat att göra eller om jag inte gör något annat.
Så är svaret ja, jag försöker hinna med annat också.
Försöker beta av vårstädningsprojektet men det gör jag snabbt och kanske lite slarvigt
så jag får sätta mig i soffan och veva på stickorna.
Fast nu börjar jag se ljuset, städprojektet är snart färdigt.
Men då har det ju hunnit bli dammigt där jag började så det får väl bli midsommar-
städning nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Josse

Hejsan
Jag undrar bara var man kan hitta beskrivning på hur man gör en sån sjal?
Jag har köpt garn men vet inte hur man gör?
Mvh Josse

2013-09-07 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0