God morgon!!


Åter en ny dag har börjat, men jag tycker dom nya dagarna börjar så tidigt.
Jag vet inte vad som hänt för jag vaknar med ett ryck varenda morgon mellan 5.30 - 6.00.
Kanske åldern vad vet jag, nåja jag gillar läget och stiger upp för då hinner jag ju handarbeta
en liten stund före jobbet och uppdatera mig på nyhetsmorgon.
Igår fick jag färdigt en liten fuskpolo i storlek 2-4 år och nu har jag fått garnet till en sjal
som min kära dotter vill ha. Den ska virkas och jag har inget mönster.
Så det blir spännande och se om jag får ihop någon sjal, hon har sett en sjal på en affär
här i stan men det fanns inte i någon färg som hon ville ha så då tyckte hon att jag kan
knåpa ihop en och vad gör man inte. Så det är bara att sätta igång och försöka få ihop en
likadan eller på ett ungefär i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0