Jag förstår...


...om ni börjar bli less att se mina stickade sjalar men nu är i alla fall den
10:de färdig och elfte är på gång.
Men håll ut det finns bara sexton olika färger i detta garn.
Och eftersom jag inte gör mycket annat än stickar sjalar för närvarande så finns
det inte mycket annat att skriva om och att visa bilder på.
Igår blev det en tur med dottern på marknaden men inga stora inköp denna
gång heller. Plastpåsar och sockar var vad vi lyckades åstadkomma.
Och ett par garnnystan typ, det var ett måste för att klara av mina stickbeställningar.
Annars hade jag inte köpt ett enda.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefina sjalar i underbara färger!

Hur gör du hälen i dina fina sockar? Det ser nästan ut som om "baksidan" är resårstickad.

2012-03-19 @ 11:47:31
Postat av: Nina

Hej!

Fina sjalar i underbara färger.

Undrar hur du gör hälen i dina fina sockar. Det ser nästan ut som om "baksidan" är resårstickad.

2012-03-19 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0