Jahapp!!


Då var en helg och vecka till ända, igen.
Helgen har bjudit på ganska fint väder, lite kyligt enligt mitt tycke men ändå soligt.
Vi var upp på Dundret en sväng för vår kära dotter ville fotografera.
Jag passade också på att ta med kameran och ta några bilder varav en är den
jag har här utav Dundrets topp.
Idag har det blivit några timmars skidåkning dock inte fysiskt utan i soffan, det
är jobbigt nog att se på när andra åker.
Och 9 mil som Vasaloppet är så blir jag trött bara av tanken.
Men jag måste säga att dom som genomför Vasaloppet är superduktiga och en av
alla åkare var en av mina kära morbröder.
Idag har vi också grillat i utegrillen på altanen, istället för att dra ut i skogen så
tände vi grillen och slog oss ner i snön som finns kvar på altanen.
Kändes nästan som att vara i skogen, ljudet av snöskotrar nådde oss även hit hem
och det var faktiskt ganska skönt för det är ju en hel del jobb med att dra ut i skogen
med skoter. Känns som att jag börjar bli bekväm med åren.
Men nu är det dags att krypa under täcket för några timmar snön för imorgon är en
ny dag och en ny vecka. Få se vad den har att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0