Så gick...


...det en vecka igen.
Och inte har det hänt speciellt mycket, jobbat och stickat är väl vad jag har pysslat med.
Det blev en fuskpolo till och även en sjal.
Jag har kommit på att jag stickar aldrig en sak av någonting, jo ibland händer det väl.
Men för det mesta blir det flera av varje.
Nu har jag fått färdigt sjalen på bilden och det var den tredje i ordningen och den fjärde är
på gång men det är bara roligt.
Från det ena till det andra så var det riktigt fint vårväder igår och idag.
Det var så varmt i solen att det var takdropp och mer sånt vill jag ha.
Idag har det varit fint men det har blåst lite kallt men det är så fint när solen lyser.
Hoppas att helgen också har finväder så det inte blir skitväder när man är ledig.
Men nu ska jag i alla fall ta kväll och förhoppningsvis vakna imorgon med nya krafter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0