Jag har varit...

...på en tripp några dagar till mor och far.
Och har faktiskt hunnit med både det ena och det andra.
Jag for dit på torsdag morgon och överraskade dom eftersom jag inte sagt något att jag skulle komma.
Lite bus måste man få göra ibland.
På torsdagen var jag bärhjälp åt morbror och sambo som kom med ett flyttlass från Dalarna till Tornedalen.
Det finns dom som flyttar den vägen också.
Sen blev det lite bullbak, skåpstädning, stickning, titta på hockey som gick åt skogen och skotta snö i hinkar
som förhoppningsvis omvandlas till vatten som mor kan använda till sitt växthus.
Men nu är det bara att krypa under täcket och invänta en ny arbetsvecka och fortsättning med mitt vår-
städningsprojekt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0