Semesterresan...

...fortgår med väldig snabb fart.
På onsdagkväll fick vi sällskap av gubben som kom med kvällsflyget och efter att ha snurrat ett tag med
bussen kring Arlanda så tog vi oss till slutdestinationen och fick sno ihop en middag.
Igår for vårt barn till skolan för en heldag eftersom dom skulle jobba in valborgsmässoafton.

Alltså hade vi ca 10 timmar att hitta på något, vår tanke var att kanske kunna fara och se på något när det
var skapligt väder. Men vad ska vi se på ?????
Vi kunde inte komma på något intressant, herre gud, vi är i storstan och kan inte komma på något att göra.
Det slutade med att vi tog pendeltåget in till Stockholm och promenerade runt i city tills det blev dags att gå
och möta Emma vid kurslokalen.
Därefter gick vi till restaurangen Djingis Khan för att äta middag. Eftersom vi hade vår bröllopsdag den 21:a
i ordningen slog vi på stort och gick på restaurang.
Hade fått rekommendationer att den restaurangen skulle vara jätte bra, men det tyckte då inte vi.
Varken maten eller servicen var något speciellt så dit behöver då inte vi gå fler gånger.

Men nu är det en ny dag och nya krafter, vad hittar vi på då ???
Det återstår att se, barnet har dragit till kursen och för närvarande så hör jag bara ett snarkande från den sovande mannen så jag ska nog slå mig ner framför tv:n med stickningen en stund.
Ikväll ska vi i alla fall på Gröna Lund för där är det ett uppträdande av någon artist som jag aldrig har hört
talas om men vi får väl vara som sällskap i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0