Pust, stön o stånk !!!

Jag och dottern kommer just hem från ett bodypump pass.
Det var riktigt skönt, allra helst nu efteråt och idag satte jag på lite mera vikt på stången så få se
om det känns lika skönt imorgon. Kanske inte ens tar mig ur sängen.
I helgen som var har vi haft min mamma och pappa på besök och det var riktigt roligt att ha dom här.
Vi gjorde inte mycket mer än umgicks och en vända på stan hann vi med.
Två par yllesockar har det också blivit men jag lägger inte ut någon bild för det blir bara tjatigt att se en
massa sockar. Nu har jag dragit igång en ny stickning som ska bli en pippitröja.
Oj, nu är det min tur att hoppa i duschen sen veva på stickningen innan det är dags för lopplådan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0