Sockar!

Det blev två par yllesockar denna vecka, hittills.
Övre paret är stickat i Järbos Raggi.
Det nedre paret är ett par som en arbetskamrat beställde av mig. Hon hade ett par sen tidigare som var stoppade ett antal gånger och undrade om jag kunde sticka ett par nya åt henne.
Fick inte tag på exakt samma garn men jag hoppas att dessa passar bra ändå.
Hon lämnade dom efter förra julen så att jag hade gott om tid på mig men typiskt mig så sparar jag allt till sista stund. Ja det är ju några veckor kvar men jag har haft flera månader på mig men tänkt nog hinner jag.
Nå jag nu är dom i alla fall färdiga.
Dom är stickade i Garnstudios Fabel och på stickor nr 2 så det tog lite längre än att svänga ihop ett par i Raggi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0