Världscup helgen ....

...är över här i Gällivare och inte tog jag mig till Hellner-stadion för att se det live. Nästan skamligt.
Det enda jag sett är invigningen i fredags och idag blev det då stafetten men hemma i soffan.
Men dagens stafett var verkligen spännande, pust. Det blev riktigt svettigt. Hur blir det då för
åkarna när en annan blir alldeles slut i soffan.
Nu är det bara att vänta på att middagen ska bli färdig. Idag blir det köttfärssås med spagetti kanske
ingen söndagsmiddag men den här såsen tar nästan två timmar att tillaga så det är inget man gör
i en handvändning efter jobbet.
Sen avslutar jag kvällen på "syjunta", det ska bli trevligt att träffa brudarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0