Inte blev det nå bättre !!

Skulle ju skärpa mig när det gäller inlägg här på bloggen men det blir bara sämre.
Sen jag sist skrev har jag i alla fall hunnit vara en vända förra helgen till mor och far.
Gjorde service på bilen i Pajala, betydligt billigare än på Volvo verkstaden hemma.
Vi hann även med en snabbvisit till Levi och bada.
I veckan har även snön kommit till oss och jag tror nog att den kommit för att stanna.
Så i fredags fick snöräven komma till användning för första gången för denna vinter, suck!
På stickfronten flyter det på, axelvärmaren som jag skrev om i förra inlägget hann jag aldrig
ta ett foto på. Den blev såld direkt.
Därefter skulle jag hålla mig till beställningarna men det blev inte som jag hade tänkt mig för
jag och dottern var till garnaffären och hon hittade ett garn som hon ville ha en halsduk av och
helst skulle den vara färdig dagen därpå. Inte små krav hon hade.
Men vad gör man inte för dom där barnen, den blev klar dagen därpå. Det blev en halsduk som jag
sydde ihop i ändorna och hon får sno den ett par varv runt halsen.
Den ser kanske lite konstig ut på bilden nedan men det är i alla fall en massa olika fina färger.
 Sen har det även blivit ett par beställda yllesockar.
Nej, nu tror jag att jag ska skutta i säng och läsa några sidor innan det är dags att sova.
Det känns att vi har ställt om klockan förra natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0