Är väldigt....

...nöjd med helgen som varit och vad jag / vi har fått gjort.
Ibland blir man lite imponerad hur mycket man hinner med på ett par dagar. En del helger blir det inget gjort.
Brukar ha en massa planer av sånt som måste göras men som slutar i planeringsstadiet.
I helgen har garaget blivit städat så bilen ryms in i vinter, fönstren har blivit putsade från utsidan så nu gör det inte något om det är kallt när jag städar resten, utemöblerna är inne igen, krattat lite löv även om det kommer att falla mer men det som är borta är borta.
Och det var så varmt idag så det gick att kratta i t-shirt, inte illa.
Igår bakade jag ett gäng grahamsbullar kanske inte så vackra men goda ändå.
Dom ser nästan ut som potatisar på bilden, ha ha !! Men det är bröd.
Tvätten är tvättad, gubbens hår är ansat, ett par promenader har det blivit.
Förutom middagen idag så gjorde jag en långpanna lasagne så morgondagens middag är också färdig.
På handarbetsfronten har jag färdigställt två par tv-sockar och ett par babyskor.
Nu kan jag inte komma på om jag har gjort något mer i helgen men det räcker väl.
Jo, jag försökte mig på att se film både fredag och lördag kväll men det gick som vanligt.
Jag vet inte hur dom slutade.
Snart är det bara att hoppa ner under täcket och försöka läsa ut boken jag håller på med, den är bra men det verkar helt hopplöst att komma till slutet. Kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0