Hade en tanke...

...på att skriva flera inlägg i veckan här på bloggen men det verkar hopplöst.
Veckorna går ju så fort.
Återigen har en helg passerat och denna helg har den där "Rut" varit här och städat.
Gnälligare människa får man nog leta efter, inte tycker hon om och städa så varför tar hon på sig sånt jobb då.
Hitta på något roligare så slipper du gnälla var mitt råd till henne.
Nåja, lite nytta fick hon i alla fall gjort. Fönstren i köket och tv-rummet är putsade och gardinerna är bytta.
Lite hann hon ta med dammtrasan också men inte allt innan hennes tid var slut.
Hon påstod att hon skulle återkomma för att ta resten men det återstår att se om det blir så och om jag vill ha
henne hit nå mer.
Härom dagen kom det lite snö som i nuläget har tinat bort det har öst ner regn istället hela denna söndag.
Fick krattat framsidan igår och hade tänkt ta baksidan igen, gjorde ju det förra helgen men rönnen har inte tappat alla löv ännu så det hade behövts en vända till men i regnet är det ingen höjdare att kratta.
Har också fått färdigt en beställd babytröja i pippimodell men med lite annorlunda färger.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men hallå vad fin den blev....kul med lite annorlunda färger!
Ha en bra dag, och mota bort den där Rut redan i dörren om hon visar sig sur. Städa som är så kul.....eller inte?

2012-10-01 @ 08:16:56
Postat av: Annica

Tack, ja det är roligt med lite andra färger och den var riktigt rolig att sticka också.
Jo, jag får kolla minen på Rut innan jag släpper in henne men jag håller faktiskt med henne att städa är dötrist men tyvärr nödvändigt ibland.

2012-10-01 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0