Ska det börjas nu??

Snöeländet alltså.
I morse när jag steg upp så kom det ner stora snöflingor blandat med regn så det blev som tur inget som samlades på backen. Än i alla fall.
Det slutade så småningom och övergick till bara regn men på Dundret är det vitt, det kanske inte försvinner därifrån förrän till våren igen. Trist!
Vi hann i alla fall vara och ta en promenad på Dundret i förrgår även om det var väldigt blött där men det kanske var den sista för den här säsongen.
Från det ena till det andra så har i alla fall Telia lyckats laga felet som uppstod förra veckan så att det inte gick att använda mobiltelefonerna i mor och fars by. Jag brukar prata med mor varje morgon men det har som sagt inte gått på över en vecka. Så jag har fått prata för mig själv när jag har varit ute på morgonpromenad med hundarna och på vägen till jobbet. Det blir lite trist i längden men nu har det återgått till det normala och hon får hålla mig sällskap i luren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0