Söndagkväll !!

Då var det söndagkväll, igen.
Helgen har jag och dottern tillbringat i stugan och hos mor och far.
Igår var det dags att plocka upp potatisen, mor hade visserligen tagit upp en del men nog fanns det så det räckte även åt mig. Så idag har jag sån träningsvärk i benen och det sägs ju att det blir värre dag två så få se om jag kommer upp ur sängen imorgon.
Hann även med att fylla igen ett litet dike för en kabel som var uppgrävt eftersom mor ville ha en lampa i trädgården till vintern. Så idag har jag krypit efter backen och fyllt igen diket och lagt tillbaka gräsmattsbitarna.
Sen hann jag även plocka lite svarta och röda vinbär.
Inte så mycket men alltid något.
På stickfronten har det hunnit bli två par tv-sockar till, kanske det blir tjugo par innan jag är färdig och byter till något annat projekt. Vem vet.
Här är fjärde och femte paret, det sjätte paret är på god väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0