Livet har...

...återgått till det normala efter semestern.
Har redan hunnit jobba ett par veckor och vi har även försökt att återuppta motionerandet.
Även om vi var på gymmet och lite promenader på semestern så är det som att börja på en ny kula.
Men nu har det dykt upp någon form av förkylning, den vill inte bryta ut helt så den kanske bara retar mig lite för att sedan dra vidare. Hoppas på det i alla fall för jag har inte lust med förkylning nu.
Jag har också försökt komma igång med den årliga vårstädningsproceduren och varje år blir jag lika förvånad eller kanske lite förbannad på varför man ska spara på allt skräp. Så nu försöker jag gå igenom skåp, lådor och andra skrymslen.
Har även hunnit med att sticka två par baby sockar och en pippi tröja i storlek 4 år och imorse drog jag igång ett nytt projekt.
Inte nog med det så har jag gått och blivit ett år äldre, igen!!!
Tyckte det var nyss jag fyllde år men, men åren går i ett rasande tempo.
Fick blommor så det nästan såg ut på köksbordet som att jag fyllt jämt, men så var inte fallet. Det var så ojämt som det kunde bli.
Nej, nu ska jag dyka in i en garderob och se om det är något jag kan skicka till hednamissionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0