Då var det gjort!!!

Planteringen av mina nya blommor alltså.
Bara att vänta till nästa sommar och se om dom överlevt eller om dom går en ond bråd död till mötes.
Nej, nog ska dom leva ett bra liv hos mig. Hoppas jag i alla fall.
Så här ser det ut i nu läget, nästa sommar kommer det en bild på utvecklingen. Kommer det ingen så finns det inget att visa.
Har även knåpat ihop ett till pannband åt en arbetskamrat som laddar för vintern.
Fyllde även på mina hyllor med garn men nu tog hyllorna slut så jag måste nog hitta på någon lösning så jag får plats med mer. Har alldeles för mycket böcker och jag läser alldeles för långsamt så jag blir ju aldrig av med dom. Sticka och läsa samtidigt är inte heller någon bra kombination trots att jag är kvinna. Nåja, tids nog är jag nog av med både garner och böcker om inte annat så när jag är pensionär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0