Vad har jag gett...

...mig in på ?????
Vid något svagt ögonblick så fick jag för mig att jag skulle utöka blomrabatten.
Hmm!!! Jag ??? Låter inte likt mig. Men nu har jag i alla fall påbörjat arbetet och grävt upp de få blommorna jag hade i rabatten.
Jag har fått ett gäng fleråriga blommor av mamma så ikväll ska dessa i jorden sen är det bara att vänta och se hur det går för dom. Kanske jag har ärvt i alla fall en lite fingertopp av mammas gröna fingrar.
Men min familj är skeptisk, min kära dotter sa igår att blommorna är nog bara ett åriga om ens det hos oss.
Fattar inte vad hon menar men det är väl av erfarenhet av mina gröna fingrar hon talar.
Men nu har jag bestämt mig, dom ska få se vilka prunkande rabatter jag kommer att ha. Ha, ha !!!
I nuläget ser det i alla fall ut så här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0