Fick en fråga...

...om det är något fel på min blogg. Nej, det är det inte det är bara jag som är lat eller så är det så att jag pysslar med annat och inte hunnit skriva några inlägg.
Men här kommer ett i alla fall.
Vad har hänt sen jag skrev sist.
I helgen var vi till mor och far och firade lilla pappa som fyllde 80 år. Vi åkte dit på lördag kväll efter att Emma varit på ett dop. Mor gjorde smörgåstårta, jag och Emma snodde ihop ett par gräddtårtor och tårtorna såg ut så här och smakade väldigt gott. Det kom ett gäng gäster och jag tror att han var väldigt nöjd med dagen.
I övrigt så vevar jag fortfarande på en kofta som jag började på för några veckor sedan.
Det är mycket mönsterstickning i den så den tar lite tid men nu är det bara en ärm kvar och sedan montering förstås.
Emma har börjat praktisera på Coop Forum och det verkar hon trivas med. Hoppas att hon kanske får lite sommarjobb där så småningom.
Förkylningen har gett med sig förutom att jag fortfarande har lite hosta.
Blida har det varit ute i ett par dagar så nu är det glashalt på en del ställen, det är nu om någonsin man ska ha dubbskor och det har jag i och för sig men man ska ju orka byta till dom också.
Nu är det dags för sista hundvallningen sen sängen och har jag ork så kanske jag lyckas läsa färdigt "Fjälldesperadon". Fast den är väldigt bra så går det väldigt trögt för jag blir så trött så fort jag lägger mig och ska läsa en stund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0