Nu är glada...

...julen slut, slut, slut !!!
Denna helg har gått till att städa bort julen och om jag inte sagt det förr så säger jag det nu att det är då betydligt roligare att dra fram alla julsaker än att ta bort dom.
Visserligen har tomtarna bara kommit till kökssoffan, de ska ju ännu i kartongerna men det får bli morgondagens bekymmer. Ikväll återstår bara att få upp gardinerna i köket sen tar jag kväll.
Har hunnit sticka lite sen sist också, det blev en liten fuskpolo igen och ett par vantar som min dotter ska ha.
Hon fick garn till vantarna i julpaketet men det blev inte vantar av det garnet. Jag provade sticka en vante men den hade passat till en jättes hand. Kunde inte gå ner i sticknummer nå mer och inte gick det att ändra på mönstret så det fick bli samma garn och mönster som på sockarna jag stickade åt henne. Och dom blev bra.
Så här blev dom i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0