Oj, oj vad arg...

...man kan bli av att se på skidåkning på tv.
Dagens stafett gjorde mig irriterad över Norges skidåkare, grrr !!!
Och det var tydligen inte bara jag som blev irriterad, men,men vad ska man göra. Norge verkar få göra hur dom vill i skidspåret.
Nåja, det kommer nya tävlingar och då ska dom förhoppningsvis få igen.
Veckan och helgen har gått i ett rasande tempo som vanligt. Förkylningar härjar både här och där men än så länge har jag i alla fall klarat mig. Jag har bestämt mig för att inte bli förkyld så få se om det går som jag bestämt.
Igår fick jag tomtarna i kartongerna, dom har stått i parad på kökssoffan. Skulle sätta dom i lådorna redan på måndag men dom vägrade, ville vara framme några dagar till och jag gav med mig. Men nu är dom åter i förrådet i väntan på nästa jul och det är ju snart.
Stickningsprojekten fortlöper som dom ska, det blev ett par mönstrade sockar och ett par "vanliga" yllesockar denna vecka och nu har jag startat en ny stickning som ska bli en babytröja.
Igår var det riktigt vårväder i luften så jag och dottern tog en promenad in till stan och gjorde lite inköp och det var riktigt skönt.
Men nu ska jag veva på stickorna en stund innan det är dags att knyta sig och samla krafter till en ny arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0