Semestern rullar ....

...på i ett rasande tempo. Andra och sista veckan är på god väg.
men hittills har jag fått en hel del gjort. 
Broräcket är målat, dörren är behandlad och nu har jag gett min in på att behandla fönstren men regnet avbröt det arbetet igår, altanen är rengjord och vi har fått upp vår gamla platt-tv på väggen och deN har inte kommit ner. Inte illa. Har även hunnit behandla mor och fars ytterdörr och hunnit skrapa dörrarna på deras uthus så bara det blir väder så ska jag måla dom.
inte nog med detta så fick jag med hjälp av mor rensat i förrådet och det var verkligen välbehövligt. Där har det samlats saker i många årtionden och igår fick vi iväg allt skräp till återvinningscentralen i Pajala. 
När jag började rensa så funderade jag faktiskt på vad jag gett mig in på. Tänkte lägga in en bild här på kaoset men uppkopplingen är så långsam så semestern hade nog tagit slut innan bilden hade kommit på bloggen. 
Igår var det lite regnväder, det kom trots att jag inte beställt regn men ibland kommer det ju felleverans. 
Då passade jag på att baka ett gäng kanelbullar åt mor. 
Få se vad denna dag har att bjuda på, dottern åker hem igen för att arbeta några skift. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0