Det går framåt !!

Med altanbygget alltså, golvet är färdigt och nu är det bara en trappa och ett par vind / insynsskydd på var sida som fattas. Men lördag och söndag bjöd på lite åskväder och regnskurar så det blev inte så många timmar arbete som det hade behövts. Fast tids nog blir den nog färdig.
Fick i alla fall utemöblerna på plats men frågan är om vi inte ska investera i lite nya möbler. Vita plastmöbler ser inte så där jätte roliga ut efter massor av års användning. Får väl se om det blir nå nytt. Nu verkar det vara inne med svarta möbler.
Mitt vårstädningsprojekt har blivit lite försenat när altanbygget drog igång, tyvärr hinner man inte allt.
Nå ja, det är ingen som tar städningen och det är då tur, kanske hinner jag lite i veckan det är ju lite extra ledigt för mig denna vecka.
Så här ser i alla fall bygget ut just nu.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad fint det blev!

2013-06-03 @ 08:22:16
Postat av: Anders

Bara för att jag inte skrivit så har jag följt hela objektet med intresse.Det blir fint med 45 hörnan mot gräsmattan.

2013-06-04 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0