Ett steg närmare färdigt !!!

Altanbygget går framåt även om det varit en dålig byggvecka pga arbete som inkräktar på fritiden och dåligt väder.
Regn och åskskurar både fredag och lördag, idag är det inget regn även om det är ganska molnigt och mygg till förbannelse.
Men nu är i alla fall ena insynsskyddet färdigt och andra sidan är påbörjad.
Igår var jag och köpte nya krukor och lite blommor till dom. Idag har jag fått blommorna i krukorna, vilken tur att jag inte köpte så många för vips så var det färdig planterat.
Så här ser det ut i nuläget på vår altan.
Det hamnade en extra liten blomma mellan krukorna, lilla Max.
Och på tal om Max så var jag med honom till veterinären i fredags och fick konstaterat en tumör i ena testikeln.
På fredag ska han opereras och förhoppningsvis blir han återställd efter det och får ha några fina år framför sig.
Nu är det dags för fönsterputsning från utsidan, måste passa på när det inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0