Gör ett nytt försök

Igår lyckades det inte med att ladda upp bilder här på bloggen så jag får göra ett nytt försök idag.
Jag skulle fortsätta med en bild som jag tog igår den 9 maj
och idag gick det bättre. Fortfarande mycket snö, suck!!
Men nu snöar det i alla fall inte och det är skönt.
Vad har mer hänt sen jag skrev sist, förutom att jag håller på med min årliga vårstädningsprojekt så har jag som vanligt stickat en del.
Denna har jag gjort åt en granne, hon hade börjat själv men fick inte färdigt den så då tog jag över. Bilden har jag lånat från Garnstudio.com men den jag stickade var naturvit. Glömde att ta en bild på den innan jag levererade koftan eller västen eller vad det nu kallas.
Sen har det blivit en pippitröja men den ids jag inte lägga upp bild på för det blir tjatigt eftersom jag stickat flera av samma modell. Däremot har jag gjort en poncho i storlek 6/8 år som är till salu på http://www.stickannica.blogg.se och ser ut på detta viset
Min make har fyllt år och då gjorde jag en smörgåstårta och eftersom det inte får vara fisk, skaldjur eller ägg så gjorde jag två tårtor i samma tårta. Jag gjorde den på kvällen och när jag skulle garnera den på morgonen därpå såg jag att det varit tjuvar i kylskåpet och ingenting har jag hört.
Nu måste jag åka iväg och hämta dottern som jobbat ett skift på Coop.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0