Verkar som...

...att vintern kommit nu för att stanna, tog en bild nu på dagen på vår baksida och för min del behöver det inte komma nå mera snö. Men som vanligt blir det inte som jag vill.
Annars händer det inte så mycket ovanligt här hos mig.
Jag försöker ta mig igenom höststädningen men det går segt. Har en förmåga att hamna i soffan med stickningen i stället. Mycket roligare. Jag har fått en massa beställningar till jul så nu kan jag inte ta emot fler, tyvärr. Synd att dygnet bara har 24 timmar. Men så länge det är roligt så är det roligt.
Imorgon ska jag leverera fyra par sockar.
Men nu har jag faktiskt gjort en paus från sockstickningarna för ett litet tag och stickar på ett par barn yllebyxor.
Lite variation är nog inte skadligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0