Vintern verkar....

...komma med stormsteg nu. Lite pudersnö var det på asfalten nu när jag var ut med hundarna. 

I helgen har jag och dottern varit till stugan, det var nog sista gången för detta år. Nu får den klara sig utan oss till nästa sommar. Det känns lite trist men, men det är lite omständigt att vara där på vintern. 

Fick i alla fall hjälpa mina nära och kära med lite av varje. 
Det blev städning inomhus och i förråd, kompostskottning, slå pinnar i marken, klippa hår och däckbyte. 
Känns alltid bra när man kan göra lite nytta och kanske vara lite till hjälp. 

Ikväll tar jag det lite lugnt med stickning och fotboll. Men det ser ut att gå åt skogen för Sverige mot Tyskland. 
Skrev i förra inlägget att jag fick beställningar på två par sockar till utav de jag stickat. Nu har jag fått beställningar på nio par så innan jag är färdig med denna modell så hinner det säkert bli femton par. Det brukar sluta vid det innan jag byter projekt. Men det är bara roligt. 

Oj, Sverige fick ett mål till.  Kanske bäst jag håller tummarna så det blir vinst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0