Det var en ...

...regnig helg. Det har regnat oavbrutet i alla fall sen lördag morgon och fortfarande vräker det ner.
Men då passar det ypperligt med inomhusterapi. Lite städning och mycket stickning det är min melodi.
Fast nu skulle det faktiskt få sluta regna så jag kan kratta upp löven på gården, dom stör mig men det är ju lite jobbigt att kratta i regnet.
Sen jag har skrivit här senast så har vi fått hem barnet från sin semesterresa till Rhodos och där verkar det ha varit bra.
Jag och en arbetskamrat tog tåget till Luleå den dagen dom kom hem, vi var och shoppade lite och åkte hem med våra barn. Hennes dotter hade varit med Emma på semester.
Jag har hunnit sticka lite också de senaste veckorna, det har blivit några pannband. En del har jag sålt och några har jag kvar som jag säljer på www.stickannica.blogg.se
Ett par sockar blev det också men dom blev sålda direkt.
Nu håller jag på att tillverka ett par vantar med ett mönster från Solveigs vantbok som heter Korpela.
Få se hur dom blir, alltid spännande att göra något nytt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0