Fick ihop...

...vantarna med mönstret som heter Korpela från boken "Solveigs vantar" och dom var riktigt roliga att sticka.
Så det blir nog ett par till och de passade beställaren perfekt.
Igår gjorde jag och dottern en tripp till Luleå för hon skulle göra en bentäthetsmätning och trots att jag tycker att jag ingenting behöver så blev det lite shopping även denna gång.
Några garnnystan givetvis men dom behövde jag faktiskt.
Sen blev det ett par nya träningsskor för de gamla har tatt slut, en torkställning och lite annat smått och gott.
Vi hade tur med vädret i alla fall, det är ju alltid lite osäkert i denna del av landet den här årstiden om det ska bli halka men vägarna var bra och inget regn. Skönt.
Men idag har det då varit kallt, känns att vintern är i antågande. Lite små lätta snöflingor har det kommit ner och Dundret börjar bli vitt. Usch, inte vill vi ha vinter ännu inte jag i alla fall.
Nu ska det bli bakning av lite frökex, dom går åt som smör i solsken här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0