Helgerna är över...

...för denna gång men julsakerna har jag kvar ännu till nästa helg.
Håller vid traditionen att tjugondag Knut dansas julen ut men eftersom det är på en måndag så får jag ta det under helgen. Alltså får jag njuta av att sitta och sticka i skenet från julgranen och stjärnan. Det gillar jag.
Och snö har det vräkt ner det sista dygnet men nu är det skottat och klart, hoppas det är uppehåll ett tag.
Vädergubbarna hotar med att det ska bli kallt till helgen, vilket är bättre? Snö eller kallt, jag vet inte.
Lagomt kallt och inge snö det är mitt drömvinterväder.
Nåja, det är väl bara att bära in lite ved så man är beredd på kylan.
I helgen fick jag färdigt ett par sockar och vantar, ska jag slå förra årets antal färdiga projekt så är det bara att ligga i med stickorna.
 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Så vackra sockar och vantar - både mönster och färger.

2014-01-24 @ 16:25:09
Postat av: Anonym

Tack! Och jätte roliga att sticka 😄

2014-01-24 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0