Snöfallet...

...gjorde uppehåll och kylan kom precis som vädergubbarna lovade.
På morgonen idag när jag steg upp så var det -29,2 grader. Inget fel i det så länge man inte behöver gå ut.
Men tyvärr så var jag tvungen att göra det för hundarna ville ut och plikten kallade.
Fast ska jag klaga nu också?? Jag önskade kyla för att snöfallet skulle sluta och nu när kylan är här så är jag inte heller nöjd. Frågan är om jag någonsin blir det.
Nej, förmodligen inte så det är bara gilla läget och ta dagen som den kommer.
Nu är det i alla fall perfekt väder för att tillbringa i soffan med stickningen men å andra sidan så tillbringar jag mycket tid där oavsett väder.
Har fått färdigt ett par projekt till. En babydress som var beställd till en baby som inte är född ännu.
Färgen är lite grönare i verkligheten, min kamera vill inte riktigt ta de rätta färgerna.
Jag var även mitt i alltihopa prova att göra ett par babytofflor som jag har tovat.
Nu är det ytterligare ett gäng Lovikkavantar i neonfärger på gång.
Så det är bäst att jag intar positionen i soffan så det blir någonting färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0