Det är måndag morgon....

... och mitt huvud känns så tungt. Som Povel Ramel skrev i en text.
Och idag är det faktiskt så, men även huvudet kommer väl igång så småningom.
För att återgå till mitt senaste inlägg så blev det en spännande hockeyfinal i OS som slutade med silver, alltid något.
Snöslungan som jag var så förbannad på, den fick vara inne i garaget på upptining och sen hör och häpna så började den spruta iväg snön. Det var verkligen skönt för det bara vräkte ner snö förra helgen. Förmodligen behövde den lite värme och kärlek och inte det jag gav den, sparkar och hårda ord. Men jag bad om ursäkt för mitt beteende.
I torsdags drog våran dotter på äventyr. Resan började med två dagar i Stockholm för att gå på en konsert med Avicii. På lördagmorgon flög hon och en kompis till Miami för 4 veckors bartender utbildning och en veckas semester. Hoppas att dom får en riktigt spännande upplevelse.
Här hemma händer det inte mycket, helgen gick i tvättande och stickandets tecken.
Lovikkavantarna är färdigproducerade för denna gång och norsktröjan är på god väg.
Men nu är det bara att börja göra mig i ordning för en ny arbetsvecka.
Här är de sista vantarna som blev färdiga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0