Det är torsdag morgon...

...och jag kom på att jag måste skriva lite här. Inte för att det hänt så mycket, den ena dagen är den andra lik.
Upp på morgonen, sticka lite, jobba, fixa mat, diska, sticka, sova och sen börjar det om på nytt. Men det är väl det som är livet.
Imorgon har jag i alla fall planerna att åka till mor och far på visit. Sen på söndag åker jag med mitt arbetslag till fjällen. Kanske man skulle prova på att åka slalom där eller förresten kanske inte. Jag har aldrig i mitt liv stått på ett par slalomskidor och är livrädd för nerförsbackar så det kanske är dömt att misslyckas. Risken är kanske att jag kommer hem med ett helt gäng med benbrott och det vore inte skoj. Nej, jag tror att jag håller mig på plan mark om det nu finns något sådant i fjällen. Vi får väl se.
I alla fall har jag fått ihop tre par sockar som jag har levererat och eftersom jag inget hört så har dom väl passat också. Nu har jag dragit igång stickandet av den tredje norsk tröjan.
Ha en bra dag alla mina läsare om jag nu har några.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Nog har du läsare, men åk int slalom

2014-03-27 @ 18:37:19
Postat av: Kajsa

Jag är en trogen besökare.....ha en bra helg hos mor och far (hälsa). Sist men inte minst; ta det lugnt i fjällen!

2014-03-28 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0