Nu har halva...

... mars försvunnit i ett nafs.
Vad har hänt ? Jo, förra helgen så var jag till mor och far och gjorde mest ingenting bara umgicks med dom.
Och stickade förstås.
I helgen har det varit marknad här i Gällivare. Besökte den ett par gånger köpte faktiskt lite lovikkagarn till beställda vantar, plastpåsar och ett mobilskal. Inga stora investeringar med andra ord. Men det är väl så när man ingenting behöver.
Dottern som är där borta på andra sidan Atlanten hon och kurskamraterna åkte på weekendkryssning till Bahamas. Säkert en upplevelse.
På stickfronten har jag fått färdigt två norsktröjor, det tog tio dagar att få ihop den bruna och sju dagar att få ihop den naturvita. Men som min mor sa, allt tar sin tid.
Nu är det lite sockproduktion som gäller innan jag drar igång nästa tröja.
Så här ser tröjorna ut
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0