Städlusten lyser...

...med sin frånvaro men jag har i alla fall tvättat fönstren från utsidan idag och fått upp sommargardinerna i köket.
Lite mindre damm också i köket men mitt mål är att gå igenom köksskåpen också men blir det inte under vårstädningen så kommer det väl en höststädning också.
Det har gått åt en hel del tid till att se på ishockey VM men det blev ju ingen final imorgon så då får vi hoppas att det blir en medalj i alla fall.
Idag har jag börjat sticka på en kofta och jag har aldrig i mitt stickliv lagt upp så många maskor. Det skulle nämligen vara 1053 maskor så då gäller det att räkna rätt och inte tappa räkningen. Men det gick bra och det tog bara 40 minuter att lägga upp dom.
Har även fått färdigt några fler par sockar, jag tror ju inte att det blir någon sommar.
  
Nu ska jag parkera mig i soffan med min nya stickning, kanske det går som igår kväll. Jag somnade sittandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0